Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2008

Δύο απορίες!

Χαίρετε, χαίρετε!
Εχθές πήγα στην έκθεση βιβλίου στο Πασαλιμάνι - μη χαιρόσαστε, ήταν η τελευταία μέρα.
Αφού αγόρασα τα απαραίτητα και γύρισα σπίτι περιχαρής για ν' αξιολογήσω τις αγορές μου, μου δημιουργήθηκε η εξής πρώτη απορία:
Γιατί σε μια έκθεση βιβλίου τα βιβλία δίνονται σε πλαστικές σακούλες; Δεν θα ήταν πιο λογικό - τουλάχιστον
με τη δική μου λογική - να δίνονται σε χάρτινες;
Θυμηθείτε:


Η δεύτερη και τελείως άσχετη απορία μου είναι η εξής:
Γιατί πουθενά δεν ακούστηκε τίποτα για το βιβλίο της Λένας Μαντά Τη μέρα που σε γνώρισα που εκδόθηκε από τις εκδόσεις Λιβάνη κι είναι ένα τό
οοοοσο όμορφο βιβλίο;
Ξέρω φυσικά πως η Λένα Μαντά εκδίδει από τίς εκδόσεις Ψυχογιός, όμως πραγματικά πιστεύω πως είναι κρίμα να μην πάρει τη δημοσιότητα που του αξίζει.

2 σχόλια:

lena manta είπε...

Εντελώς τυχαία έπεσα πάνω σ' αυτή την ανάρτηση και ευχαριστώ που γνωρίζετε το πρώτο μου βιβλίο, αλλα΄η προβολή του είναι ευθύνη του εκδοτικού οίκου Λιβάνης και κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ και ήταν και ένας από τους λόγους που άλλαξα εκδοτικό οίκο! Όσο για τις σακούλες στην έκθεση, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας! Πρέπει να καθιερωθούν οι υφασμάτινες νομίζω!

Δέσποινα είπε...

Η αλήθεια είναι πως δεν ήξερα πως ήταν το πρώτο σας βιβλίο. Το είδα στις προθήκες -εννοείται ότι το αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη- και νόμιζα ότι ήταν το καινούριο σας βιβλίο. Μερικές μέρες μετά βρήκα και το καταπληκτικό "Η άλλη όψη του νομίσματος". Κι έτσι η απορία είχε δημιουργηθεί. Σας ευχαριστώ πολύ γα τη διευκρίνισή σας.