Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2009

Κρύβε λόγια...


Οταν μιλούν οι άνδρες οι σοφοί...
Με τον ΑΝΔΡΕΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ

Λόγω κρίσης, αντί για δώρο, στον Γιώργο που το Σάββατο παντρεύεται:


«Παντρέψου οπωσδήποτε. Αν πάρεις καλή γυναίκα θα είσαι ευτυχισμένος, αλλιώς θα γίνεις φιλόσοφος» - Σωκράτης.

«Ο γάμος είναι η αρχή της φθοράς για τον άντρα και σημείο εκκίνησης για τη γυναίκα» - Πλάτων. 


«Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό. Η γυναίκα μου παίρνει απλώς τις αποφάσεις» - Γούντι Αλεν.


«Δυο μυστικά υπάρχουν για να κρατήσεις τον γάμο σου: Οταν έχεις άδικο, παραδέξου το, κι όταν έχεις δίκιο, σώπαινε» - Νας.

«Όταν κάποιος σου κλέβει τη γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από το να τον αφήσεις να την κρατήσει» - Σάσα Γκίτρι. 


«Μετά το γάμο, άνδρας και γυναίκα γίνονται δύο πλευρές ενός νομίσματος, δεν μπορούν να συναντηθούν, αν και βρίσκονται πάντα μαζί» - Χέμαντ Τζόσι. 


«Οι γυναίκες μάς εμπνέουν μεγάλα πράγματα και μας εμποδίζουν να τα αποκτήσουμε» - Δουμάς.

«Το μεγάλο ερώτημα που δεν μπόρεσα να απαντήσω, είναι "Τι θέλει μια γυναίκα;"» - Φρόιντ. 


«Είπα μερικές λέξεις στη γυναίκα μου και μου απάντησε με μερικές παραγράφους» - Ανώνυμος.


«Κάποιοι ρωτούν για το μυστικό του μακροχρόνιου γάμου μου. Διαθέτουμε χρόνο να πηγαίνουμε δυο φορές την εβδομάδα σ' ένα εστιατόριο. Λίγο φως των κεριών, δείπνο, χαμηλή μουσική και χορό. Εκείνη πηγαίνει τις Τρίτες, εγώ τις Παρασκευές» - Χένι Γιούγκμαν. 


«Δεν ανησυχώ για την τρομοκρατία. Ημουν παντρεμένος δυο χρόνια» - Σαμ Κίνισον.

«Υπάρχει ταχύτερος τρόπος να μεταφέρεις χρήματα από το e-banking. Ονομάζεται γάμος» - Τζέιμς Χόλτ ΜακΓκράβαν.


«Ήμουν άτυχος και με τις δυο γυναίκες μου. Η πρώτη μ' εγκατέλειψε και η δεύτερη δεν το έκανε» - Πάτρικ Μέρεϊ. 


«Ο αποτελεσματικότερος τρόπος να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις μια φορά» - Ανώνυμος.


«Ξέρετε τι έκανα πριν παντρευτώ; Ο,τι μου άρεσε!» - Χένι Γιούγκμαν.

«Η γυναίκα μου κι εγώ ήμασταν ευτυχισμένοι για 20 χρόνια. Μετά συναντηθήκαμε» - Ρόντνεϊ Ντέιντζερφιλντ. 


«Η καλή γυναίκα συγχωρεί τον άντρα της όταν αυτή έχει άδικο» - Μίλτον Μπερλ.


«Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος όπου κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του» - Ανώνυμος.


«Κάποιος έβαλε αγγελία και ζητούσε γυναίκα. Την επόμενη μέρα έλαβε 100 γράμματα. Όλοι του έλεγαν το ίδιο πράγμα: "Μπορείς να πάρεις τη δικιά μου"» - Ανώνυμος.


Πρώτος άντρας (υπερήφανα): «Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος!»
Δεύτερος άντρας (λυπημένα): «Τυχερέ, η δικιά μου ζει ακόμα»

«Ο γάμος είναι ένα μυστήριο τρένο... Οσοι περιμένουν στο σταθμό, αγωνιωδώς βιάζονται ν' ανεβούν στην πρώτη αμαξοστοιχία. Οσοι βρίσκονται πάνω, αγωνιωδώς θέλουν να κατεβούν στον πρώτο σταθμό...Ενδεχομένως να υπάρχει μια λογική εξήγηση - παρά το γεγονός ότι τα ζευγάρια καταφεύγουν στο γάμο χωρίς λογική εξήγηση. Οι πρώτοι, ρομαντικοί και αθώοι, απλά πιστεύουν στο ταξίδι, στην Ιθάκη... Οι δεύτεροι, υποψιασμένοι και πονεμένοι, απλά έχουν καταλάβει μετά το πρώτο τούνελ ότι δεν υπάρχει Ιθάκη»... Συνταξιούχος μηχανοδηγός.

«Η Βίβλος έχει μια λέξη για να περιγράψει το "ασφαλές σεξ": τη λένε γάμο» - Γκάρι Σμόλεϊ, συγγραφέας. 


«Ο παντρεμένος ζει σαν σκύλος και πεθαίνει σαν άνθρωπος. Ο ανύπανδρος ζει σαν άνθρωπος και πεθαίνει σαν σκύλος» - Καβάφης. 


«Δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο όπως η αφοσίωση μιας παντρεμένης γυναίκας. Κρίμα που κανένας σύζυγος δεν την έχει γνωρίσει» - Οσκαρ Ουάιλντ. 


«Το πρόβλημα με τις γυναίκες είναι ότι ενθουσιάζονται με το τίποτα και μετά το παντρεύονται» - Σερ, Αμερικανίδα τραγουδίστρια. 


«Είμαι ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα εδώ και σαράντα χρόνια. Αν το μάθει η γυναίκα μου θα με σκοτώσει» - Χένρι Γιάγκμαν. 


«Δεν ήξερες. Δεν ρώταγες;» (λαϊκή ρήση).

enet.gr

Οι γυναίκες των άλλων...
Με τον ΑΝΔΡΕΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ

ΜΙΣΟΓΥΝΗΔΕΣ ημείς δεν είμεθα. Απλώς κάναμε χθες το δώρο, ως οφείλαμε, με ρήσεις ανδρών σοφών για το γάμο σ' ένα φίλο που παντρεύεται το Σάββατο.

Επανορθώνουμε λοιπόν σήμερα, ολοκληρώνοντας (μανίτσα μου!) μια ακόμη τριλογία, με άλλες σοφές ρήσεις που υμνούν τις γυναίκες. Τόσο τις παντρεμένες (με άλλον φυσικά - όχι... τις δικές μας) όσο και τις ελεύθερες. Πάμε;

«Μια γυναίκα θα αγοράσει οτιδήποτε για το οποίο νομίζει ότι το κατάστημα χάνει χρήματα» - Κιν Χάμπαρντ. 


«Οποιος δεν αγαπά τις γυναίκες, το κρασί και το τραγούδι παραμένει ανόητος σε όλη του τη ζωή» - Λούθηρος. 


«Αν δεν υπήρχαν γυναίκες, θα είμασταν ακόμα σε σπηλιές τρώγοντας ωμό κρέας, γιατί φτιάξαμε τον πολιτισμό για να εντυπωσιάσουμε τις φιλενάδες μας» - Ορσον Γουέλς. 


«Το γυναικείο ένστικτο είναι αποτέλεσμα εκατομμυρίων ετών μη σκέψης» - Ρούπερτ Χιουζ. 


«Οι γυναίκες είναι σαν φακελάκια τσαγιού. Δεν γνωρίζουμε πόσο δυνατές είμαστε στην πράξη μέχρι να βρεθούμε σε καυτό νερό» - Ελεάνορ Ρούσβελτ. 


«Ο,τι και να κάνουν οι γυναίκες, πρέπει να το κάνουν δύο φορές καλύτερα από τους άνδρες για να θεωρηθεί σχεδόν εξίσου καλό. Ευτυχώς, αυτό δεν είναι πολύ δύσκολο» - Σάρλοτ Γουίτον. 


«Τι μαγική η μεταμφίεση του ντόμινο! Μια γυναίκα μπορεί, με λίγο φωτεινό βελούδο και γυαλιστερό μετάξι, να μετατρέψει τον εαυτό της σε νεράιδα» - Λευκάδιος Χερν. 


«Αν δεν έχεις δει τη γυναίκα σου να χαμογελάει σε τροχονόμο, δεν έχεις δει το ωραιότερο χαμόγελό της» - Κιν Χάμπαρντ.


«Το πιο ρομαντικό πράγμα που μου έχει πει γυναίκα στο κρεβάτι ήταν: Είσαι σίγουρος ότι δεν είσαι μπάτσος;» - Λάρι Μπράουν. 


«Πρέπει να μιλάμε σε μια γυναίκα παίρνοντας υπόψη μας το φύλο της, όπως πρέπει να μιλάμε σ' έναν τρελό παίρνοντας υπόψη μας την τρέλα του» - Σο Τζορτζ Μπέρναρντ.

«Ποτέ μην εμπιστεύεσαι τις γυναίκες που λένε την πραγματική τους ηλικία. Αφού μπορούν να πουν αυτό, μπορούν να πουν τα πάντα»
- Οσκαρ Ουάιλντ. 


«Οταν οι γυναίκες είναι στενοχωρημένες, τρώνε ή πάνε για ψώνια. Οι άντρες εισβάλλουν σε μια ξένη χώρα. Πρόκειται για εντελώς διαφορετικό τρόπο σκέψης» - Ιλέιν Μπούσλερ.


«Οι γυναίκες προτιμούν να είναι όμορφες παρά έξυπνες γιατί οι ηλίθιοι άνδρες είναι πολύ περισσότεροι από τους τυφλούς» - Ιβόν Πριντάμπ. 


«Οι άνδρες κάνουν τα έργα και οι γυναίκες κάνουν τους άνδρες» - Ισοκράτης. 


«Διορθώσατε τον άνδρα και κατά ανάγκην θα διορθωθεί και η γυναίκα» - Κικέρων. 


«Τίποτε δεν δείχνει καλύτερα τον χαρακτήρα του άνδρα από τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται στις γυναίκες» - Βολτέρος.

«Οι μεν άνδρες πρέπει να υπακούουν εις τους νόμους της πόλεως, οι δε γυναίκες να υποτάσσονται εις τους άνδρες» - Σωκράτης. 


«Η ανατροφή του ανδρός είναι μόρφωση ενός μόνο ατόμου, ενώ η ανατροφή της γυναικός είναι μόρφωση ολόκληρων γενεών» - Σενέκας. 


«Η γυναικεία αβρότητα μοιάζει με τρεχούμενο νερό που λειαίνει και τις πιο τραχιές πέτρες» - Ουγκό.


«Ενας άνδρας πριν βγει έξω σκέφτεται: "πώς να φερθώ", ενώ μια γυναίκα σκέφτεται: "αχ, τι να φορέσω"
» - Μέτερνιχ.

«Οι γυναίκες δεν θα στρέφονταν προς τον καλλωπισμό αν δεν γνώριζαν ενστικτωδώς πως παίζουν το ρόλο του δεύτερου» - Λουκάς. 

«Πολλοί άνδρες οφείλουν την επιτυχία τους στην πρώτη τους γυναίκα και τη δεύτερη γυναίκα στην επιτυχία τους» - Τζιμ Μπέικους.
enet.gr 



Αφιερωμένο σε μια ηρωίδα:

Στην γυναίκα μου, που καταφέρνει να μ' ανέχεται (σχεδόν) αγόγγυστα και να μ' αγαπά -έτσι γεροπαράξενος και στριμμένος όπως είμαι- για δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια γάμου! 
Να μ' αγαπάς, καρδιά μου, κι όσο μπορείς να με υπομένεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: